Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: TriBeCa Cafe
Treść opinii: W poranek wolny od pracy, postanowiłam odwiedzić znaną mi już kawiarnię. Przywitała mnie baristka, która ubrana w ciemną koszulkę i zapaskę , wyglądała na nieco zaspaną, ale był to ranek, a więc mogę to zrozumieć. Po krótkiej chwili przebywania przy ladzie i rozglądania się dziewczyna grzecznie zapytała" czy w czymś pomóc?" Poprosiłam o kawę i pomoc w wyborze sałatki. Pomoc ta okazała się dość prosta, ponieważ zabrakło sałaty, dlatego doradzono mi tosta wegetariańskiego. Czas oczekiwania blisko 5 minut na całe zamówienie, które niestety nie zostało mi podane. Dziewczyna z za baru powiedziała wzmocnionym tonem: "kawa i tost proszę odebrać". Dziwne zwyczaje, ale pokornie wstałam i odebrałam zamówione posiłki. Kawa jak zwykle bardzo pyszna, a tost raczej przeciętny. Po zakończeniu śniadania udałam się do kasy, zapłaciła, podziękowano mi i zaproszono do ponownych odwiedzin. Cała wizyta przebiegła całkiem przyjemnie, ale w sposób jaki przywołuje się gości kawiarni po odebranie zamówienia, pozostawia wiele do życzenia.