Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Jakiś czas temu zakupiłam w tej znanej wszystkim marce spodnie, w cenie promocyjnej, jednakże renoma marki zapewniła mnie o ich jakości. Niestety produkt zawiódł i udałam się pełna optymizmu zgłosić reklamację towaru. Przy kasie znajdowała się jedna ekspedientka, ubrana w luźną koszulkę, marynarkę i ciemne spodnie, jak na standardy Zary przystało na jej twarzy widniał dziwny grymas, ale nie chciałam się zniechęcić. Zapytałam czy mogłabym poprosić o pomoc, Pani pisząc coś na klawiaturze , nie zerkając na mnie odpowiedziała "chwileczkę" i tak chwila ta trwała 5 minut. Po tym czasie kobieta wysłuchała problemu i zawołała przez mikrofon koleżankę, mówiąc abym chwilę poczekała. Owa koleżanka, pojawiła się po ok. 8 minutach, przyjęła reklamację i zaproponowała znalezienie zastępczej pary spodni na wymianę. Strój drugiej ekspedientki trochę mnie zdziwił, ponieważ były to dżinsy, ale była miła i rzeczowa, a więc pewne standardy zostały zachowane w tym wypadku. Asortyment zawiódł mnie, wysokie ceny, nieciekawe wzory, zupełnie nieodpowiadająca regułom rozmiarówka, sprawiły, iż poprosiłam o zwrot pieniędzy. Ekspedientka poprosiła mnie o powrót na parter sklepu i" zaczekanie 2 minutki". Niestety po 10 minutach musiałam sama poszukać sprzedawczyni, która podeszła poproszona przeze mnie, zwróciła pieniądze i niestety nie przeprosiła, zaprosiła ani nie podziękowała za odwiedzenie sklepu. Trzeba obiektywnie przyznać, że sklep, po za paroma stosami nieuporządkowanych, przecenionych ubrań, był czysty i zadbany, ale brak szacunku do klienta i zmuszenie go do oczekiwania w sumie ok. 30 minut, pozostawił niesamowicie złe wrażenie.