Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinię Alior Banku w celu wyjaśnienia nienaliczania dziennych odsetek w miesiącu marcu, które mój mąż zobaczył wczoraj wieczorek, a raczej nie zobaczył sprawdzając nasze oszczędności. Numer kontaktowy znalazłam na stronie internetowej, więc szybko zadzwoniłam. Powitał mnie poważny męski głos (nie wiem dlaczego, ale skojarzył mi się z aktorem, którego imienia i nazwiska nie znam), który kazał mi wybierać określone cyfry w celu połączenia się z odpowiednim działem. Wybrałam jedynkę. Niestety na połączenie musiałam chwilę czekać (niecałe dwie minuty), ale miałam dużo minut na koncie, zresztą zależało mi na wyjaśnieniu sprawy. Telefon odebrał miły kobiecy głos. Wyjaśniłam dlaczego dzwonię i spytałam o sposób naliczania odsetek. W odpowiedzi usłyszałam, że odsetki na kontach oszczędnościowych naliczane są w trybie miesięcznym, a nie jak dotychczas dziennym. Na koncie głównym naliczanie odbywa sie w taki sam sposób jak dotychczas. Poza tym oprocentowanie konta nie uległo zmianie. Kobieta tłumaczyła mi wszystko spokojnym głosem, bez zniecierpliwienia odpowiadając na moje pytania. Podziękowałam jej za pomoc i rozłączyłam się.