Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Wąski przedział czasowy funkcjonowania oddziału (11:00-17:00). Miejsce utrzymane schludnie, czysto, oświetlenie nieco za słabe. 4 stanowiska pracy personelu. Obsługa (same kobiety) kulturalna, uprzejma, schludnie ubrana, czysta, bez agresywnego makijażu. Bezzwłocznie zostałem przywitany i zidentyfikowany jako stały klient. Kolejka krótka (2 osoby przede mną), sprawnie obsłużona.Załatwiałem 2 sprawy:1) Wyjaśnienie nieścisłości w naliczaniu opłat na rachunku bankowym - wszystko zostało precyzyjnie i łatwo wytłumaczone.2) Problematyczne doładowanie telefonu w systemie bankowości elektronicznej - zaproponowano mi doraźne doładowanie telefonu w oddziale banku, a gdy z tej opcji zrezygnowałem, poinstruowano mnie szczegółowo, jak postępować w domu i gdzie szukać dalszej pomocy (informacje przekazane przez obsługującą mnie pracowniczkę były wystarczające do bezproblemowego załatwienia mojej sprawy).Stosowane były formy aktywnej sprzedaży w postaci propozycji zmiany oferty podstawowej oraz w postaci propozycji wykupu ofert dodatkowych (lokata, ubezpieczenie).