Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Wiedziony ciekawością proponowanej oferty, zawitałem dziś do oddziału Eurobanku. Wczesna pora sprawiła, iż byłem sam w oddziale, w związku z tym od razu poproszono mnie do stanowiska. Obsługująca mnie osoba była w miarę nowym pracownikiem, w związku z czym korzystała z podpowiedzi bardziej doświadczonego koleżeństwa, jednak nie wpływało to na sprawność obsługi. Ponieważ wszedłem z konkretnym zapotrzebowaniem, ułatwiłem pracownikowi pracę i nie musiał brnąć przez rozeznanie potrzeb klienta. W sprawny sposób poruszał się w systemie i przedstawiał mi różne rozwiązania i warianty, o które pytałem. Przy tym nie okazywał zniecierpliwienia moimi kolejnymi pytaniami i prośbami o różne wersje produktu. Obsługa odbywała się w miły, kulturalny i profesjonalny sposób. Nad wykonywanymi przez pracownika czynnościami, w dyskretny sposób czuwała kierowniczka oddziału, udzielająć gdy było to potrzebne krótkich porad i wskazówek. Uzyskałem szybko to czym byłem zainteresowany i opusciłem oddział w pełni usatysfakcjonowany. Do porządku panującego w oddziale nie można było mieć zastrzeżeń. Podłogi, ściany i stanowiska były czyste. Ulotki informacyjne znajdowały się w przeznaczonych na nie miejscach. Na stanowiskach pracowników nie było widać żadnych zbędnych przedmiotów.