Opinia użytkownika: Marcin_1615
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: W grudniu ubiegłego roku zakupiłem telewizor marki ''Grundig''. Ze względu, iż nie miałem jeszcze podłączonej satelity, uruchomiłem go dopiero w marcu.Telewizor popracował nie całe dwa tygodnie, i się zepsuł. Postanowiłem zadzwonić do sklepu i dowiedzieć się co dalej robić.Kazano mi przywieść wadliwy sprzęt do sklepu,więc tak zrobiłem.Na miejscu w dziale reklamacji pani z obsługi zadała pytanie po co przywiozłem ten telewizor.Więc odpowiedziałem, że kazano mi go przywieść w celu zareklamowania towaru.Po krótkiej wymianie zdań, pani z działu reklamacji wysłała mnie z kwitkiem do domu.Powiedziała,że nie przyjmie towaru, ponieważ to nie jest jej sprawa.W tym momencie przyszedł kierownik sklepu.spytał w czym problem, więc od nowa przedstawiłem problem.W końcu przyjęli telewizor do reklamacji.Potrzebna była interwencja kierownika, bo obsługa po prostu nie jest poinformowana co w takich sytuacjach robić.Skoro telefonicznie mówią co innego, a na miejscu okazuje się, że się nie da tego załatwić.Ze sklepu wyszedłem zniesmaczony tą sytuacją.Teraz czekam na sms-a od sklepu, z informacją kiedy będzie do odbioru mój telewizor.