Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ostatnio odebrałam telefon od konsultanta T-Mobile. Zadzwoniła do mnie z propozycją przedłużenia umowy. Przedstawił korzystną ofertę dla mnie i dla bliskiej osoby z sieci, czyli 2000 minut miedzy sobą za 5 zł. Podczas rozmowy poinformowałam go, że mam propozycję z konkurencyjnej sieci i powiedziałam co mi zaoferowali. Poza tym wcześniej za tą sama usługę po roku od podpisania umowy doliczano mi do abonamentu 15 zł, więc zrezygnowała z tej usługi, a w konsekwencji mąż przeszedł do innej sieci. Zapytałam więc, dlaczego wcześniej nie otrzymała takiej propozycji tylko musiałam płacić trzy razy więcej. W odpowiedzi konsultant zaczął mi tłumaczyć, że firma nie będzie dopłacać do oferowanych usług i połączeń, bo przecież musi zarobić na mnie. Po tych słowach bardzo szybko zakończyłam rozmowę i postanowiłam przejść do konkurencji, tak jak mój mąż. W ten sposób szybko stracili klienta.