Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Nie jestem klientem sieci Plus lecz musiałem udać się do tego Salonu aby wyrejestrować telefon po zmarłej osobie. Salon jest mały i przy kilku klientach odczuwalny jest lekki tłok lecz do obsługi klientów przygotowane są trzy stanowiska.Od razu po wejściu do Salonu pracownik zwrócił na mnie uwagę i poprosił mnie abym chwilę poczekał.Po 10 minutach, zapytał się w czym może pomóc.Przedstawiłem swoja sprawę iż chcę zgłosić rezygnację z telefonu po osobie zmarłej, posiadam akt zgonu i zapytałem co dalej. Pracownik zaproponował iż zgłosi to telefonicznie w Biurze obsługi i poprosił o kopie zgonu.Po kilku minutach rezygnacja została przyjęta a ja mogłem wyjść z Salonu zadowolony. Pracownicy byli ubrani w firmową odzież, w Salonie było czysto , ruch klientów odbywał się sprawnie i płynnie.Pomimo nie wielkiej przestrzeni w Salonie można czuć się komfortowo dzięki profesjonalnej obsłudze.