Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wybrałem się w podróż powrotną do rodzinnego domu, za środek lokomocji wybrałem pociąg TLK. Ale za nim wsiadłem do pociągu to musiałem się udać na dworzec tymczasowy, aby zakupić bilet. Wewnątrz nie było tłoczno, a do kas nie było kolejek. Od razu zostałem obsłużony. Przy okienku pracowała starsza Pani, która przywitała się ze mną, powiedziałem jaki chcę bilet i dokąd. Zakup przebiegał bez żadnych problemów, a pracownik był miły i uprzejmy. Pani używała słów grzecznościowych tj. dziękuję, proszę. W budynku dworca podłoga była lekko zabrudzona, ale nie było czuć charakterystycznego zapachu od osób bezdomnych.Po zakupie biletu udałem się na peron. Akurat gdy szedłem po schodach to podjechał mój pociąg, więc odrazu wsiadłem. Miałem przyjemność jechać w bardzo wygodnym wagonie bezprzedziałowym. Fotele były szerokie, bardzo dobrze się w nich spało, a w środku było czyste, kosze na śmieci opróżnione. Uważam, że tabor TLK powinny stanowić głównie takie wagony. Po 30minutach jazdy podszedł do mnie konduktor i grzecznie poprosił o bilet. Wręczyłem go, sprawdził i oddając mi, podziękował. Podróż, mimo że długa przez obecne remonty upłynęła przyjemnie i bez jakichkolwiek problemów.