Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: To moja pierwsza wizyta na tej stacji po remoncie, który jakiś czas trwał. Nie wiem co było remontowane bo widocznych oznak raczej nie zauważyłam: 4 dystrybutory po staremu skupione zbyt blisko siebie, jeden benzynowy po staremu nie czynny, z boku dwa dodatkowe z Pb i ON 98, podłoże wyłożone kostką brukową, zresztą zmian nie wymagało – równe, bez ubytków więc trudno mi stwierdzić, że coś na lepsze się zmieniło bo raczej wszystko po staremu. Okienko kasowe jak było tak jest w małym budynku a la kiosk. Zatankowałam sobie 20 litrów Pb 95 w cenie 5,72 zł/litr. Przy dystrybutorze rękawiczki foliowe z informacją – prośbą o ich wykorzystywanie przy tankowaniu, ja nie skorzystałam więc zapachowe oznaki tankowania na ręce wyczułam. Szkoda, że nie ma tutaj pracownika podjazdu, wzorem innych stacji, to wygoda dla klientów, która może „złagodziłaby” z lekka skutki wysokiej ceny paliwa. Niektóre stacje to głównie zysk dla właściciela a pewien rodzaj komfortu klientów to tak jakby nie istniał. Pracownica Ania, młoda, szczupła, wysoka dziewczyna, uśmiechnięta, miła i sympatyczna okazała się w krótkiej rozmowie podczas finalizacji tankowania, zapytała o kartę Vitay aby doliczyć mi należne 120 punktów, podziękowała za wizytę i z uśmiechem na twarzy pożegnała. Nic nadzwyczajnego po remoncie się nie okazało, w ogóle zmian nie zauważyłam.