Opinia użytkownika: Marek_709
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Sklep Komfort, myślałem, że poczuję w nim pewien komfort-przynajmniej obsługi. Już wcześniej upatrzyłem określony towar w internecie, konkretny model, cena itp. Do zakupów zatem. Sklep i asortyment bardzo obszerny w środku 3 sprzedawców z czego jeden obsługuje. Wchodzę, rozglądam się, robię rundę wokół całego sklepu, przeglądam się kilku rzeczom-mija 10min, nikt nie podchodzi. Idę to towaru docelowego łapię za niego przeglądam, macam, dotykam, obracam. Minęło kolejne 10min. a Sprzedawca z koleżanką rozmawiają sobie bez skrępowania. Zdecydowałem się podejść do kasy, stanąłem i dopiero po dłuższej chwili zapytano mnie czy w czymś mogę pomóc.Od teraz poczułem się jak klient, choć podając konkretny produkt marka, kod, kolor sprzedawca miał problem z lokalizacją tego w systemie-ale może to nie jego wina, ciężko ocenić.Długi był również sam proces sprzedaży, gdzie wypełniliśmy 3 dokumenty, następnie trzeba przejść do koleżanki tam zapłacić. Transakcja sfinalizowana. Wszystko byłoby w porządku, gdyby przy wejściu -jak chociaż w sklepach Tchibo, Levi's- ktoś mnie zauważył, powiedział Dzień Dobry, żebym został zauważony i czuł, że w razie potrzeby mogę liczyć na czyjąś pomoc.A tak odnoszę wrażenie, że tylko przeszkadzam w rozmowie, no i jak coś chcę to mi pomogą.