Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W sobotę byłam złożyć reklamację na dysk przenośny w rtv euro agd w Factory w Modlniczce.Reklamację chciałam złożyć z tytułu niezgodności towaru z umową i poinformowałam o tym sprzedawcę a sprzedawca od razu do mnie z informacją że wie jaki będzie finał tej reklamacji i ironiczny uśmiech ja zapytałam czy to będzie odrzucone i usłyszałam tak!Sprzedawca powiedział mi że serwis odrzuci reklamacje gdyż towar jest zgodny z opisem na pudełku tak więc nie mam podstaw do takiej reklamacji co ja na to że raczej nie chodzi tu o opis zgodny z towarem a raczej o to co sprzedawca powiedział mi na temat tego dysku jak go kupowałam że jest nie zawodny a dysk po bardzo rzadkim używaniu przestał działać, nie można odczytać danych zawartych na nim nie jest po prostu widoczny na komputerze, tak więc raczej to Wy odrzucicie reklamacje a nie serwis.Po dość krótkiej wymianie zdań sprzedawca nadal mnie informował że reklamacja zostanie odrzucona.Tak więc zostałam zmuszona do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji co nie jest mi na rękę gdyż jej rozpatrywanie może trwać miesiąc a z tytułu niezgodności towaru z umową trwało by to 14 dni roboczych!!!Sprzedawca potraktował mnie z góry jako głupka co bardzo mnie to oburzyło że zostało mi narzucone jak mam złożyć reklamacje!!!!Za to obsługa była bardzo szybka najprawdopodobniej sprzedawca nie miał czasu na obsługiwanie klientów!!!!Nie polecam sklepu pod względem składania Reklamacji