Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: W lokalnym oddziale Deutche Banku chciałem uzyskać informacje dotyczące oferty kredytu mieszkaniowego.Podczas pierwszego osobistego kontaktu została przedstawiona mi konkretna oferta zawierająca kwotę kredytu, okres kredytowania, oprocentowania i inne niezbędne informacje. Kolejny kontakt nastąpił drogą elektroniczną gdzie umówiłem się na ponowną wizytę w Banku.Podczas wizyty został poinformowany, iż poprzedni konsultant z którym się umówiłem już w tym dniu nieobecny a zastąpi go ktoś inny. Co ciekawe otrzymałem zupełnie inną ofertę a jej warunki różniły się znacznie od wcześniej przedstawionych i nie były już tak atrakcyjne. Poprosiłem zatem o wyjaśnienie rozbieżności w ofertach i otrzymałem zapewnienie, iż taka weryfikacja nastąpi drogą elektroniczną. Po ponad tygodniu bez odpowiedzi postanowiłem skontaktować się z bankiem. Odpowiedzi nie otrzymałem a w rozmowie telefonicznej usłyszałem, iż zostanie to sprawdzone niebawem. Kontakt ze strony pracownika banku jednak nie nastąpił.Podsumowanie: Bank nie wykazał inicjatywy w pozyskaniu klienta a wręcz zniechęcił mnie do korzystania w przyszłości ze swoich usług.