Opinia użytkownika: Paulina_922
Dotycząca firmy: Stylea.pl
Treść opinii: Ponad pół roku temu zakupiłam przez stronę stylea.pl kostium kąpielowy na FV VAT. Po przysłaniu okazało się że górna cześć kostiumu była za mała na moją klientkę. Wystąpiłam z zapytaniem czy można zwrócić dany kostium. Odpowiedź przyszła pozytywna - Jak najbardziej można zwrócić kostium wraz z paragonem, fakturą. Po jakiś 2/3 tygodniach odesłano z powrotem do mnie ten sam kostium uzasadniając, iż zakup na fv VAT nie podlega zwrotowi. Dodam, że kontakt z firmą był bardzo ciężki. Moja korespondencja z nimi trwała bardzo długo. Chciałam dochodzić moich praw lecz firma wystosowała do mnie pismo, że moja sprawa skończy się skargą w Urzędzie Skarbowym. Nie wiem czemu miało to służyć. Wyjaśniłam im, że opis kostiumu był nie adekwatny do rzeczywistego wyglądu i rozmiaru. Miseczka D była zaniżoną numeracją o jakieś 2 numery. Moje e-mail`e zostały przez tą firmę zignorowane. Nie polecam zakupu przez internet w tej firmie.