Opinia użytkownika: Janika
Dotycząca firmy: Marcpol
Treść opinii: Jestem dość częstym klientem sklepu Marcpol, ostatnio byłam w tym sklepie w piątek 16tego, w rejonie godziny 15. Sklep oceniam na słabą 4, głównie ze względu na czynnik ludzki. Układ przestrzenny, szerokość alejek, dojścia do lad i kas są według mnie dobrze rozplanowane. Informacja wizualna, tabliczki, oznakowanie promocji – ok., czytelne i dobrze rozmieszczone. Sklep jest dość czysty, często widzę pracowników czyszczących podłogi, wietrzących wycieraczki. Sklep ostatnio doczekał się eleganckiego wiatrołapu, dodatkową ozdobą są duże doniczkowe rośliny, które dodają mu „delikatesowego” sznytu. Pod względem gamy asortymentowej uważam, że sklep jest dobrze wyposażony, większość produktów, które są mi potrzebne mogę w nim kupić. Niestety ceny są raczej wysokie, czasem większe niż w lokalnych pojedynczych delikatesach, a to przecież jest sieciówka, więc kupcy mogliby lepiej negocjować z dostawcami lub ustalać niższe marże. W sklepie rozbudowałabym ofertę spożywczych produktów typu „zdrowa żywność”. A dalej zaczynają się problemy: często jest bałagan w cenach, nie mogę szybko zorientować się jaka jest cena danego produktu, a przy kasach niektóre produkty „wchodzą” jako inne, tak więc rzeczy na paragonie nie zgadzają się z rzeczami w koszyku. Dotyczy to najbardziej warzyw, pieczywa i drobnego sprzętu gospodarstwa domowego. Tak jest od dłuższego czasu, to nie jest chwilowe. Kolejny problem, znacznie dla mnie ważniejszy to obsługa personelu, pozostawiająca wiele do życzenia. Niektórzy pracownicy są często niedoinformowani, nie wiedzą gdzie co leży, odsyłają do innych, a jeśli już pomagają to z „wielką łaską”. Nie dotyczy to wszystkich osób ale kładzie się cieniem na całym sklepie. Jest to irytujące zwłaszcza, że sklep nie jest tani oraz że pretenduje do „najlepszej polskiej sieci”.