Opinia użytkownika: Joanna_2139
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Dwa miesiące temu zmieniłam taryfę (poprzez przedłużenie umowy) i od tego czasu zaczęły się kłopoty. W systemie nie odnotowano najprawdopodobniej tej zmiany, zostały mi naliczone dwa abonamenty (dotychczasowy i nowy) i tak w styczniu jak i w lutym operator oczekuje ode mnie płatności podwójnej. Fakt ten zgłaszałam już cztery razy, za każdym razem konsultant zapewniał mnie że zaznaczył w systemie zmiany oraz moją reklamację, po czym po upływie kilku tygodniu dostałam telefon z informacją, iż zostanie mi wyłączona możliwość wykonywania połączeń wychodzących. Dwa razy tak też się stało i numer został odblokowany po mojej interwencji.Wnioski: klientów może zniechęcić brak skuteczność obsługi oraz brak możliwości wyjaśnienia sprawy, mimo uznania reklamacji.