Opinia użytkownika: Małgorzata_1669
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Placówka znajduje się w rynku więc nie było w pobliżu żadnych wolnych miejsc parkingowych nawet na płatnym parkingu. Aby porozmawiac z doradcą najpierw trzeba otrzymac nr od automatu stojącego w placówce a następnie zostac wywołanym. Mimo że doradców na stanowiskach tego dnia było 8 a klientów wraz ze mną 6 i tak czekałam na obsługę pond 40 min. Następnie trafiłam na niekompetentną Panią, która na moje pytanie czy w ofercie jest ubezpieczenie na wypadek śmierci do kredytu gotówkowego odpowiedziała nie wiem. Następnie za moja prośba poszła zapytac czy jest takie w ofercie a na koniec przedstawiła mi ofertę ubezpieczenia od utraty pracy do kredytu tłumacząc że jej zdaniem jest lepsze niż to na wypadek śmierci, które mnie interesowało. Kobieta miała bluzkę popisana długopisem, na jej biurku leżały dokumenty innego klienta co w banku jest niedopuszczalne! W placówce panował chaos, klienci mimo posiadania nr i wywołania nie wiedzieli dokąd pójsc. Sama placówka była czysta i zadbana.