Opinia użytkownika: Kanikuła
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Ponieważ wychowuję trójkę dzieci , często kupuję niektóre produkty w wielopakach. W styczniu zakupiłam w sklepie „Netto”, całe opakowanie mleka firmy „Mlekowita”. Po powrocie do domu postanowiłam przegotować 1 litr. aby przygotować dzieciom śniadanie. Niestety okazało sie, że jest nieświerze, pomimo tego że data przydatności do spożycia mijała dopiero za tydzień. Szybko powróciłam do sklepu, gdzie Pani kierownik po zapoznaniu z powodem reklamacji, bez problemu zwróciła mi całą kwotę.Wydawać by się mogło, że jest to normalne, jednak sposób obsługi i profesjonalizm zasługuje na pochwałę. Ani przez moment nie poczułam się jak intruz próbujący wyłudzić pieniądze. Kierowniczka okazała sie osobą sympatyczna i kompetentną, bez marnowania czasu, od ręki załatwiła moją reklamację. Poza tym widać, że pomimo niewielkiej obsady ,w tak dużym obiekcie ,praca personelu jest dobrze zorganizowana i klient nie musi się niecierpliwć z powodu kolejek przy kasie ,badź braku informacji. Tam każdy wie co ma do zrobienia. Są jednak niewielkie niedociągnięcia w dziale promocyjnym, stąd moja ocena 4 zamiast 5 punktów.