Opinia użytkownika: Artur_486
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Udałem się do banku PKO SA w celu założenia rachunku bankowego. Wrażenia wizualne były pozytywne, wszędzie panował porządek i ład. Osoba która mnie obsługiwała była wyraźnie znudzona swoją pracą i wszelkich informacji udzielała z wyraźną niechęcią. Zapytałem jak długo potrwają formalności związane z założeniem konta. Pani, która zakładała mój rachunek poinformowała mnie, że ok 1 godziny. Niestety trwało to ponad 2 godziny. Wyraźnie zastrzegłem sobie, iż nie chcę mieć możliwości korzystania z debetu na swoim koncie i chciałbym mieć to zablokowane. Pomimo tego konto debetowe zostało otwarte na moim rachunku przez pracownicę banku. W umowie przeze mnie podpisanej oraz regulaminie korzystania z konta nie było jednak żadnej informacji o warunkach korzystania z tej usługi.Obsługa w tym banku pozostawia wiele do życzenia i jestem z niej bardzo niezadowolony