Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy punktu obsługi klienta firmy UPC umieszczonego przy Ul. Lublańskiej 38. Celem wizyty, było wyjaśnienie kwestii migracji do firmy UPC z szeregów poprzedniej firmy, która przez ww. była przejęta. Na wstępie bardzo miło zaskoczył mnie zautomatyzowany system rejestracji klientów. W placówce jest mały panel do wydawania biletów, na którym wybiera się tematykę rozmowy z agentem, następnie otrzymuje się numerek, z którym można spokojnie czekać na swoją kolej. W między czasie, można napić się wody w ogólnodostępnym automacie oraz posłuchać i pooglądać jeden z kanałów telewizyjnych. Obsługa klienta spełniła moje oczekiwania, na wszystkie moje pytania została udzielona mi sprawna i dość wyczerpująca odpowiedź, poprzedzona weryfikacją kwestii technicznych. Obsługująca mnie osoba, sprawiała profesjonalne wrażenie, głównie poprzez bardzo schludny i czysty ubiór, miłą, konkretną rozmowę i niewymuszony uśmiech na twarzy. Po rozwianiu moich wątpliwości dotyczących starej umowy, została mi przedstawiona aktualna propozycja firmy. Obsługa w ekspresowym tempie określiła moje preferencje i oczekiwania a konto nowej usługi. Zostałem poinformowany o sposobie migracji oraz przedstawiono mi parę terminów, w których można zamówić technika, który dokona instalacji. Reasumując - załatwienie problemu zajęło mi niecałe 30 minut, z tego jakieś 10 minut oczekiwania a następnie profesjonalna i sprawna obsługa.