Opinia użytkownika: Anna_3838
Dotycząca firmy: Mango
Treść opinii: Wizyta w sklepie w celu zakupienia sukienki. Jestem stałym klientem sieci Mango (najczęściej dokonuje zakupów w podanym sklepie). Po wybraniu modelu chciałam zakupić sukienkę, okazało się, iż nie ma mojego rozmiaru. Poprosiłam sprzedawcę o sprawdzenie dostępności wybranego modelu w innych sklepach oraz ewentualne sprowadzenie mojego rozmiaru z innego miasta. Pani nie przerywając układania towaru poinformowała mnie, iż nie ma takiej opcji ponieważ system komputerowy nie posiada funkcji weryfikacji stanów w innych sklepach. Zdziwiłam się ponieważ kilkakrotnie już kupowałam w tym sklepie towar sprowadzony dla mnie z innego miasta. poinformowałam o tym sprzedawcę, jednak usłyszałam, "że to dziwne". Mimo wszystko odwiedziłam tego dnia sklep Mango w innym centrum, gdzie udało się sprawdzić dostępność produktu. Od tej pory częściej będę zaglądać do sklepu gdzie udało się wygospodarować przez sprzedawce kilku minut dla mnie i pomóc w dokonaniu zakupów.