Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Mimo "południowej" godziny, nie miałem problemu z zaparkowaniem samochodu. Parking był czysty i tylko kosz na śmieci przed sklepem był prawie pełny. Bramka wejściowa zapiszczała podczas mojego wejścia ale okazało się, że piszczy tak średnio co 5-7 klientów.W stojaku było tak dużo ulotek, że po wyjęciu jednej ciężko było włożyć ją ponownie. Pieczywo pachniało prawie na całym sklepie. Obok dostępne były torebki papierowe i foliowe. Na dziale z warzywami niestety nie wszystko było świeże i apetyczne (np. winogrona ciemne, pomidory na wagę). Dział "Wędliny pakowane" to raj dla smakoszy. Bardzo duży wybór bardzo smacznych wyrobów w bardzo dobrych cenach. Dział z alkoholami nie zajmował dużej powierzchni ale zawierał spory asortyment. Spacerując między regałami nie widziałem bałaganu, podłoga była czysta i tylko informacje o towarze były nad a nie przed nim (tak jak to bywa w innych sklepach). Przed kasami (otwartych było 8 stanowisk) kolejki nie były większe niż 2-3 osoby. Pracownicy ubrani byli w ciemne, firmowe koszulki z logo firmy. "Moja" kasjerka (pani M.) widząc, że rozglądam się za miejscem gdzie mam zapłacić, zaprosiła mnie do siebie. Taśma podawcza była czysta a na stojakach nie było luk po towarze. Po powitaniu, z uśmiechem dość sprawnie podliczyła moje zakupy podając kwotę do zapłaty. Na koniec usłyszałem pożegnanie i zadowolony zakończyłem dzisiejsze zakupy.