Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cropp
Treść opinii: Będąc w nowo otwartym centrum handlowym postanowiłam odwiedzić sklep Cropp. Przed sklepem zauważyłam ciekawą ekspozycję, dlatego też zdecydowałam się wejść do tego sklepu. W środku panował ład i porządek, podłogi były czyste a rzeczy wisiały równo na wieszakach. Wśród niektórych rzeczy, które leżały na niskich półkach panował nieporządek. W sklepie tego dnia było sporo ludzi. Każdy gdzieś się przeciskał, a że wieszaki stoją prawie że wszędzie, powodowało to lekki kłopot w swobodnym poruszaniu się po sklepie. Postanowiłam przymierzyć jedną z bluzek. Szukając rozmiaru okazało się, że nie ma mojego. Postanowiłam więc przymierzyć inny kolor z tego typu bluzek. Tym razem też nie było łatwo znaleźć odpowiedniego rozmiaru, aczkolwiek po dłuższej chwili się udało. Po przymierzeniu ubrania zdecydowałam się na zakup. Przy kasie stało 3 klientów przede mną. Jedna kasjerka obsługiwała ludzi, a jakaś inna pracownica stała za kasą i dopytywała się kasjerki, co ma robić. Po kliku minutach stania w kolejce zostałam obsłużona przez pracownicę za ladą. Cała obsługa mogłaby trwać nieco krócej, jednak co do kultury- nie mam żadnych zastrzeżeń. Tego dnia w sklepie Cropp kupiłam bluzkę w cenie 24,99.