Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Siadając wieczorem do komputera przypomniałam sobie, że powinnam zamówić kilka leków z apteki internetowej Dbam o Zdrowie. Zalogowałam się więc na portalu, sprawnie znalazłam potrzebne mi preparaty (leki, które już wcześniej zamawiałam, były w mojej historii zakupów, wiec szybko dodałam je do koszyka) i przeszłam do wyboru apteki, w której odbiorę zamówienie. Tu też system podpowiada adresy aptek, w których już wcześniej klient odbierał zamówienie, więc proces kończenia i zatwierdzania zamówienia przebiegł sprawnie i szybko. Na koniec wyświetlił się komunikat o numerze zamówienia i o przekazaniu go do hurtowni. Po chwili otrzymałam na swojego maila tę samą informację o przyjęciu i zatwierdzeniu zamówienia w hurtowni. Była godzina 22:00. Następnego dnia ok. godz. 8 rano otrzymałam drugiego maila z informacją o zatwierdzeniu zamówienia do wysyłki z hurtowni. A już ok. godz. 13:00 przyszedł kolejny mail, tym razem z wiadomością o dostarczeniu zamówienia do wskazanej apteki. Wprost nie mogłam uwierzyć, że to tak szybko się odbyło - zaledwie 15 godzin od złożenia zamówienia (w tym noc) mogłam już odebrać leki w aptece. Na portalu podany jest czas realizacji zamówienia 24-72 godzin, a tu taka miła niespodzianka!