Opinia użytkownika: Tomasz_1470
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Co jakiś czas chodzę do siedziby banku ING w Oświęcimiu, by wpłacić pieniądze na konto w tamtejszym wpłatomacie, jednak bardzo często wpłatomat jest nieczynny, z powodu uszkodzenia albo jakiegoś błędu. Ostatnio taka sytuacja miała miejsce w piątek, kiedy to wpłatomat oczywiście był zepsuty. Nie chce wpłacać pieniędzy w kasie ING, ponieważ za to się płaci, a według mnie, jeśli wpłatomat jest zepsuty, to transakcje, które klienci chcieli na nim wykonać, powinny być wykonane za darmo w kasie. Około pięciu moich wizyt w tym banku skończyło się fiaskiem z powodu zepsutej maszyny. Co do konta, które posiadam nie mam żadnych zastrzeżeń, ponieważ wszystko działa tak jak należy, a bankowość internetowa w banku ING naprawdę ułatwia życie. Przed założeniem konta w ING, słyszałem, że przelewy w tym banku idą dosyć długo, jednak z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że to nieprawda, ponieważ przelewy wykonywane są szybko. Co do wpłatomatu muszę powiedzieć, że jeśli jeden tak często się psuję, to może warto zainwestować w drugi, w razie jakichkolwiek awarii. W zeszłym tygodniu, kiedy wpłacałem pieniądze wpłatomat pokazał mi informację, że transakcja się nie udała, wydał mi kartę i pokwitowanie i wyświetliła się informacja, żebym skontaktował się z pracownikiem banku. Od razu poszedłem do stanowiska, gdzie obsługiwał pracownik i wyjaśniłem całą sytuację. Pracownica banku była bardzo miła i bardzo szybka rozwiązała mój problem.