Opinia użytkownika: SECRETSERVICE
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Poranne zakupy w Obi zmusiły mnie do powrotu popołudniem. Powodem była donica, która okazała się za mała na potrzeby rośliny. Trzymając w ręku paragon oraz wspomnianą donicę udałem się do punktu obsługi klienta. Obsługiwała jedna osoba a przede mną oczekiwały dwie osoby. Upłynęły może dwie minuty gdy nadeszła moja kolej. Poinformowałem o problemie a pani natychmiast przystąpiła do czynności. Bardzo szybko przeprowadziła zwrot, oddano mi gotówkę. Kobieta bardzo uprzejma i sympatyczna podchodząca do pracy bardzo profesjonalnie i rzeczowo. Nie nękano mnie pytaniami dlaczego? i po co? co często w sklepach przy zwrocie słyszę. Z gotówka odwiedziłem dział gdzie z bardzo bogatego asortymentu wybrałem większą i praktyczniejszą donicę. Cena wyższa ale rozmiar i jakość również. Przy kasie brak kolejek, przywitano mnie serdecznie oraz zaproszono do zakupu nożyka w cenie promocyjnej. Podziękowałem i zapłaciłem za zakupy. W sklepie panował porządek a zakupy przebiegły w bardzo spokojnej atmosferze.