Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Ostatnio kilka razy tankowałam paliwo na jaworskiej stacji Orlen. Pracownicy obsługując mnie byli sympatyczni. Podczas kasowania pytali, czy mam kartę na punkty (Vitay), której nie posiadałam, nie proponowali mi jej założenia. Podczas dzisiejszej wizyty i tankowania paliwa na tej stacji sama zapytałam pracownika, czy może mi założyć taką kartę. Pracownik chętnie się zgodził. Odpowiadał na moje pytania (za co dostaje się punkty, na co się je wymienia, czy są jakieś koszta związane z założeniem karty), jednak sam nie występował z inicjatywą opowiadania na temat punktów i karty, dał mi za to gazetkę, gdzie mogę na ten temat poczytać. Podczas wyrabiania karty wystąpił problem w komputerze. Przez dłuższą chwilę występował błąd i nie można było założyć karty. Już myślałam, że pracownik orzeknie, że tego dnia nie da rady założyć karty, jednak przyniósł nową kartę i powtórzył procedurę - wtedy już się udało. Potem na zewnątrz pompowałam opony w samochodzie. Pracownicy stacji przechodzący nieopodal każdorazowo oferowali pomoc. Ogólnie pozytywnie oceniam obsługę na tej stacji, chętnie będę tam wracać.