Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Miałam dzisiaj problem z telewizją, w związku z tym zadzwoniłam na infolinię. Odebrał miły konsultant, wypytał mnie o parę szczegółów i poprosił o sprawdzenie podłączenia kabli. Okazało się, że w szale wiosennych porządków, wyrwałam jeden z kabli i wystarczyło go tylko podłączyć. Byłam lekko zażenowana tą sytuacją, ale usłyszałam że to częsta sytuacja i zdarza się wielu ludziom. Generalnie nie piszę opinii o firmach, ale ten konsultant rozbroił mnie tym, że gdy moje dziecko zaczęło płakać w tle zapytał mnie czy mogę rozmawiać w tej chwili, czy też trzeba zająć się dzieckiem i ma zadzwonić do mnie za chwilę. Doceniam fachowość w szybkim rozwiązaniu mojego problemu, ale najbardziej zaskoczyło mnie to, że ktoś kto odbiera w ciągu dnia mnóstwo telefonów od zdenerwowanych klientów, potrafi okazać tak miły i ludzki odruch.