Opinia użytkownika: ilCattivo
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Tesco stara się przyciągnąć klientów tylko cenami. Grzeszy jednak jakością obsługi. Chociaż nazwałbym to grzechem zarządzających, gdyż to oni decydują o zadaniach pracowników. Trudno od szeregowych pracowników wymagać inicjatywy skoro im nie kazano. Ilekroć jestem na zakupach licząc dzisiejsze muszę szukać koszyków pod kasami. 50 razy byłem 50 szukam koszyka gdyż nie ma takiego przy wejściu. Personel nie ubiera uniformów firmowych nie mówiąc o identyfikatorach. W tym sklepie klient ma przyjść kupić zapłacić i wyjść. Tak to odbieram. Inne sieci już dawno mają w zwyczaju wysyłanie chociaż jednego pracownika na sklep by służył pomocą klientom. Tutaj tego brakuje. Sklep zyskuje ofertą i cenami jednak traci na usłudze. Dzisiejszą wizytę polepsza inicjatywa kasjera który zapraszał klientów do wolnej kasy.