Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Mimo dokuczającego z lekka głodu nie zamierzałam zatrzymywać się na tej stacji jednak potrzeba fizjologiczna to „siła” wyższa i ostatecznie się zatrzymałam na uboczu na małym parkingu miejsca nie było. Jakiś spory ruch – aut wiele, pracownicy podjazdu (dwóch mężczyzn) nie byli w stanie obsłużyć wszystkich kierowców przy ośmiu stanowiskach jednocześnie. Jeden (starszy pan w ubraniu roboczym) był zajęty przy stanowisku z LPG, drugi starał się w pierwszej kolejności pomóc paniom-kierowcom. Do toalety kolejki nie było więc skorzystałam z niej od razu. Czysto, pachnąco i przyjemnie, sprawne urządzenia, dostępny papier i ręczniki jednorazowe, czyste lustro, lśniące kafelki na ścianie i podłodze. Skoro już się zatrzymałam to głód też postanowiłam odrobinę zaspokoić Hot Dogiem. Długo na obsługę czekać nie musiałam bo dwa stanowiska w pełni dawały sobie radę z obsługą, pracownice Asia (czarne włosy, drobna dziewczyna) i Justyna (wysoka, postawna w okularach) sprawnie spełniały swoje obowiązki. Justyna do Hot Doga zaproponowała napój w zestawie i wtedy 100 pkt Vitay więcej, wzięłam 7UP, razem 7,29 zł do zapłaty, to niewiele jak na 200 punktów, które mi doliczono. Miła, sympatyczna obsługa, dziewczyny grzeczne i uprzejme o sympatycznych, uśmiechniętych twarzach.