Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Kiedy tylko weszłam do sklepu od razu zauważyłam, że jak nigdy wcześniej, jest bardzo dużo osób z obsługi. Personel przechadzał się po sklepie, jakby w oczekiwaniu na klientów. Zaczęłam przechadzać się po sklepie w poszukiwaniu jakiejś fajnej rzeczy, która wpadłaby mi w oko i dodatkowo była w rozsądnej cenie. Po przejrzeniu paru wieszaków w oko wpadły mi dość ładne płaszczyki w cenie prawie 200 zł. Po dokładniejszych oględzinach stwierdziłam jednak, że płaszczyk ma za wiele wad, a za mało zalet, by go kupić. Gdy tak przechadzałam się po sklepie zauważyłam też, że panuje tam porządek i ład. Z jednym małym wyjątkiem, bo na stołach, gdzie leżały sweterki był lekki chaos i zamieszanie. Towary o różnych cenach były ze sobą wymieszane, dlatego nie zachęciło mnie to obejrzenia ich z bliska. Spędziłam trochę czasu w sklepie i mogę wywnioskować, że panie ekspedientki, które były porozstawiane na sklepie stały tam chyba tylko dla dekoracji. Żadna z nich nie podeszła i nie zaoferowała swojej pomocy, gdy przeglądałam kolejne ubrania na wieszakach. Wcale nie angażowały się w obsługę klienta, mogę nawet powiedzieć, że nie były tym zajęciem zainteresowane. Za to były ładnie ubrane, elegancja biła od nich z daleka. I od razu było widać, ze to ekspedientka, a nie zwykły klient.