Opinia użytkownika: Agnieszka_2837
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: W zeszłym roku w tym sklepie były bardzo fajne promocje na zakończenie sezonu zimowego. Chciałam sie dowiedzieć czy w tym równiez mozna liczyc na atrakcyjne upusty cenowe. Cały dzień od godz. 9 rano usiłowałam sie dodzwonic do działu obsłgi klienta, niestety z marnym skutkiem...ale sytuacja szybo mi sie wyjaśniła po wieczornej wizycie w sklepie tego samego dnia.Stojac w kasie byłam świadkiem jak traktuje sie kilentów dzwoniacych do tego własnie działu. Telefon dzwoni, już chyba z 10 sygnałów, Koleżanka sie pyta kolegi czy odbierze a on na to : nie mam czasu, koleżanka stwierdziła że tez nie ma czasu, podniosła słuchawkę , rozłaczyła rozmowę i odłozyła słuchawke z bardzo zadowolona mnią i tekstem do kolegi" Widzisz, tak to sie robi! i zajeli sie "robieniem niczego".Co prawda w sklepie towar dobrze wyesponowany, wszystko fajne poukładane wg dyscyplin sportu ale na obsługe absolutnie nie można liczyć, chodza jak błedne owce i nigdy nic nie wiedza. Jakies takie mam wrazenie że ci ludzie tam są z przypadku bo nic innego dla nich nie było do pracy.Osobiście nie polecam.