Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Malwa
Treść opinii: W ten dzień udałem się do osiedlowej kwiaciarni, aby kupić różę. W kwiarciani było 3 klientów i 2 osoby obsługujące, więc miałem chwilę by obejrzeć kwiaty. Wszystkie były świeże i bardzo ładne, ale niestety nie było cen. Zdecydowałem się na największą, poprosiłem o nią ekspedientką. Wybrała najładniejszą sztukę, owinęła wstążkę i podała cenę, trochę mnie zaskoczyła ta kwota, ponieważ w centrum miasta tej samej wielkości róża była o 1/3 tańsza.Ekspedientka była bardzo sympatyczna, używała zwrotów grzecznościowych typu: dzień dobry, dziękuję, do widzenia. W kwiaciarni panował porządek, blat był czysty, wszelkie fragmenty roślin na bieżąco sprzątane, podłoga była czysta. Jedynym minusem była cena.