Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Zbliża się koniec mojej umowy na telefon komórkowy, chciałam więc dowiedzieć się jakie warunki cenowe są teraz obowiązujące dla klientów Orange. Udałam się więc w tym celu do salonu firmowego w Renomie. Po wejściu zostałam przywitana przez pracownicę stanowiska informacyjnego, która zapytała w czym może mi pomóc. Powiedziałam w jakiej sprawie przyszłam i pani wskazała mi wolne stanowisko doradcy. Są tu 3 stanowiska obsługiwane przez konsultantów Orange - przy dwóch trwała już obsługa klientów, trzecie było puste, ale zaraz podeszła do niego pracownica. Pani przedstawiła mi ofertę i zapytała jaki telefon mnie interesuje oraz przyniosła kilka modeli telefonów i pokazała mi je omawiając krótko ich zalety. Gdy już miałam wszystkie potrzebne mi informacje na temat nowej oferty dla mnie, pracownica przypomniała sobie o jeszcze jednej promocji - ponieważ mam też internet w Orange, to w ramach połączenia usług mogę skorzystać z oferty o nazwie Combo i wybrać trochę droższy plan telefoniczny, ale uzyskać rabat za posiadanie dwóch usług. No cóż, dobrze, że konsultantka w porę zorientowała się o tej promocji, bo dzięki temu mogę zaoszczędzić parę złotych, a w zamian zyskać więcej usług w abonamencie telefonicznym. Wcześniej sama nie interesowałam się takimi łączonymi promocjami i nie wiedziałam, że mogę coś dzięki temu zyskać, a tu takie miłe zaskoczenie. Na koniec podziękowałam konsultantce za przedstawienie oferty, powiedziałam, że chcę to sobie jeszcze w domu przeliczyć, a pracownica zapisała mi swój numer telefonu i zaprosiła do ponownej wizyty.