Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie
Treść opinii: Do apteki zawitałam, ponieważ dostałam od członka rodziny kartę apteczną od PZU (firma PZU współpracuje z aptekami Dbam o Zdrowie; jako odszkodowanie za pobyt w szpitalu członek mojej rodziny dostał kartę na kwotę 200 zł do realizacji w aptece). Obsługa była bardzo miła. Pani za ladą chętnie pokazywała mi różne produkty, którymi byłam zainteresowana (różne rzeczy z apteki, które mogą się przydać typu witaminy, plastry na skaleczenia itp.). Wybór nie był zbyt duży (w 2 innych aptekach Dbam o Zdrowie z Legnicy było podobnie - dość blado wypadają pod tym względem w porównaniu z wieloma innymi aptekami), był mały wybór kosmetyków np. przeciw działaniu promieni UV, a jeśli już coś mnie zainteresowało, np. żelazo bez recepty w tabletkach, to na stanie było dostępne mało opakowań (bodajże 2). Tego dnia nie wykorzystałam więc całej kwoty z 200 zł. Postanowiłam resztę wykorzystać kiedy indziej - zgodnie z informacją na stronie PZU karty można używać wielokrotnie aż do wykorzystania limitu, a jeśli przekroczy się limit, można dopłacić gotówką. Okazało się, że pani pracująca w aptece nie jest w posiadaniu najnowszych informacji (nie wiem, czy wina leży po stronie PZU czy kierownictwa apteki i kto jest odpowiedzialny za przekazywanie takich informacji) - na widok mojej karty aptecznej powiedziała, że już dostawała karty apteczne, ale taką widzi pierwszy raz. Zrealizowała zamówienie, ale powiedziała, że najprawdopodobniej nie będzie możliwości przekroczenia limitu 200 zł i dopłacenia nadwyżki (czyli że będę musiała wybrać produkty aby idealnie zmieścić się w 200 zł, a jeśli "dobiję" np. do 194 zł, to 6 zł mi przepadnie, jeśli nic nie kupię). Informacja ta okazała się nieprawdziwa po kilku dniach, kiedy ponownie realizowałam kartę w innej aptece (można przekroczyć limit i dopłacić resztę gotówką). Ponadto w jaworskiej aptece Dbam o Zdrowie nie można było sprawdzić stanu karty (ile środków na niej jest), a w regulaminie ubezpieczenia PZU widnieje informacja, że można sprawdzić stan konta w każdej aptece sieci (i znów nie wiem, czy niemożność sprawdzenia stanu karty to niedostatek po stronie apteki, czy w regulaminie PZU jest nieprawdziwa informacja). Ogólnie z obsługi jestem zadowolona, ale pracownicy nie zostały przekazane aktualne informacje na temat kart aptecznych - gdybym wcześniej sama nie przeczytała regulaminu dotyczącego owych kart, byłabym zdezorientowana podczas zakupów.