Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Allegro
Treść opinii: Niestety korzystanie z serwisu (jako sprzedający) robi się coraz bardziej czasochłonne i toporne. Mam dużo przedmiotów do wystawienia, więc to nie jest chwila. Pierwszym problemem jest to, iż już w styczniu zaczął pojawiać się błąd - po wystawieniu aukcji znikały odstępy pomiędzy linijkami tekstu, tekst zlewał się "w jedno". Spędziłam sporo czasu poprawiając te aukcje (nie udało się) i usuwając pliki internetowe i tymczasowe z komputera (sądząc, że może problem leży po stronie mojego komputera). Okazało się jednak, że to błąd po stronie Allegro - dodawane są różne nowe opcje, a owy problem do dziś nie został naprawiony pomimo tego, że na forum wielu ludzi go zgłasza. Drugi problem to duże opóźnienia. Wystawiona aukcja powinna pojawić się na Allegro w ciągu 60 minut, a pojawia się w ciągu kilku godzin (czasem chcę coś dopisać do świeżo wystawionej aukcji, a potem przez kilka godzin co jakiś czas sprawdzam, czy już się pojawiła i czy coś mogę do niej napisać). Ponadto płacę za 10 dni, a aukcja jest w serwisie np. 9,5 dnia. Zakończone aukcje też równie długo "wiszą" zamiast trafić do odpowiednich zakładek, żebym mogła je szybko wystawić - aukcja kończy się przykładowo o godz. 20:00, chcę ją zaraz z powrotem wystawić, ale mogę to zrobić dopiero powiedzmy o godzinie 2:00 w nocy. Zdarzyło mi się też nie dostać maili powiadamiających, że ktoś coś ode mnie kupił albo za coś zapłacił i musiałam ręcznie to sprawdzać. Korzystanie z serwisu zżera bardzo dużo czasu sprzedającego. Nawet nie myślę o tym, żeby zgłaszać problemy na forum - codziennie widać tam setki takich zgłoszeń, a pracownicy tylko wklejają gotowe odpowiedzi typu "pracujemy nad problemem", przepraszają za wszystko, ale problemy nie są naprawiane, ponieważ większy priorytet ma wprowadzanie nowości, które z kolei jeszcze bardziej obciążają serwis. Nie daję -5 gwiazdek tylko dlatego, że pracownicy na zgłoszenia błędów dość szybko i zawsze odpowiadają e-mailowo (w przeszłości trwało to dłużej, zdarzało mi się też, że nie dostawałam odpowiedzi) - niestety ich odpowiedzi nic nie wnoszą, są bardzo miłe, wręcz przesłodzone i ciągle można w nich przeczytać jedno i to samo (że pracownicy przepraszają za trudności i robią wszystko, żeby zlikwidować omawiany problem).