Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu sieci Lidl. Jest on zlokalizowany przy ul. Jana Pawła II w Lublinie. Sklep ten posiada bardzo duży parking, nigdy nie ma tu problemów z zaparkowaniem, tak też było i tym razem. Przed wejściem do sklepu były poustawiane ładnie i równo w rzędu duże ilości wózków na zakupy. Podłoga przed wejściem na sklep jak i już na hali sprzedaży mimo dość późnej pory była w miarę czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu na halę sprzedaży był stojak na gazetki reklamowe, w którym ładnie poukładana była spora ilość gazetek. Były one łatwo dostępne i dobrze widoczne dla wchodzących do sklepu klientów.Towary na półkach były ładnie i równo poukładane. Nie zauważyłem większych braków w asortymencie (braków towarów na półkach), jedynie brakowało z takich podstawowych produktów wody mineralnej w 5 litrowych butelkach. Ponadto na dziale owoców i warzyw oferta była trochę „wybrakowana” (np. brakowało pieczarek) ale to zrozumiałe z uwagi na już dość późną godzinę. Ceny i nazwy towarów podane na etykietach przy półkach byty czytelne, wyraźne i dobrze widoczne nawet z większej odległości. Obsługa sklepu była ubrana w firmowe koszulki, które były w miarę czyste i schludne, posiadała też identyfikatory. Przy kasach były niewielkie kolejki, jednak obsługa szła szybko i sprawnie. Kasjer był miły i uprzejmy.