Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu meblowego sieci Jysk zlokalizowanego w centrum handlowym Galeria Orkana w Lublinie. Do sklepu udałem się w celu poszukiwania pomysłu na prezent imieninowy. Podłoga przed wejściem do sklepu była czysta nie widać było na niej śladów butów czy błota. Jednak wewnątrz sklepu na wykładzinie podłogowej widać było liczne zabrudzenia – błoto oraz liczne kłaczki, nitki, metki i temu podobne. Mimo iż, przed wejściem były wystawione na ekspozycji meble, to nie ograniczały ani nie utrudniały one wejścia do sklepu. Wejście do sklepu jest szerokie. Sklep jest dość duży, jednak był mocno „zawalony” towarem. Na ogół przejścia między regałami w tym sklepie są szerokie, jednak dziś w bardzo wielu miejscach były pozastawiane towarem, a to jakieś krzesła a to pudła to inne rzeczy ograniczały przejścia między regałami. Do tego wiele z tych kartonów było zakurzonych i nie szło przejść między regałami, żeby sobie kurtki nie zabrudzić kurzem z pudeł. To mnie bardzo zniechęciło do dalszego przeglądania towarów w sklepie. Rozumiem, ze prasownicy muszą wyłożyć nowy towar na sklepie, ale tych kartonów i innych ograniczeń w przejściach było bardzo dużo a i nikt się nimi nie interesował. Ceny podane przy półkach i regałach oraz na meblach na wystawie były czytelne, wyraźne i dobrze widoczne. Obsługa sklepu byłą ubrana w firmowe stroje, które wyglądały na czyste i schludne.