Opinia użytkownika: siony1508
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Dnia 10.03.2012. o godz. 17:14 odbyłem obserwację w hipermarkecie Auchan w CH Auchan przy ul. Hetmańskiej 16 w Białymstoku. Na tablicach informacyjnych w strefie wejścia zamieszczone były aktualne plakaty reklamowe. Strefa wejścia była czysta i zadbana. Wchodząc na salę sprzedaży wziąłem koszyk i udałem się na zakupy. Prawie wszystkie kasy były otwarte, gdyż było mnóstwo klientów w hipermarkecie. Podczas robienia zakupów na sali sprzedaży zwracałem uwagę na czystość sali, estetykę eksponowania produktów oraz ich oznakowanie. Podłoga była czysta, produkty żywnościowe ładnie ułożone oraz czytelnie oznakowane. Następnie udałem się do stanowiska z pieczywem i tam dostępne były torebki foliowe, a produkty czytelnie oznakowane i estetycznie ułożone. Pracownicy właściwie i w bezpieczny sposób wykładali towar na pułki. Na sali sprzedaży nie zostałem powitany przez pracowniczkę w pierwszej alejce. Pracownicy na sali sprzedaży jak również kasjerka byli odpowiednio ubrani. Pracowniczki na sali sprzedaży poruszały się sprawnie na rolkach co przyspiesza obsług klientów. Widziałem także, że chętnie udzielają pomocy klientom. Przy stanowisku z warzywami i owocami również dostępne były torebki foliowe, a produkty były świeże i ładnie ułożone. Waga przy tym stanowisku była czysta. Przy kasie były płatne, ekologiczne torby na zakupy. Taśma była czysta i w strefie kas zachowany był porządek. Kasa nr 33 przy której byłem obsługiwany była zadbana. Byłem czwarty w kolejności, gdy nadeszła moja kolej, kasjerka życzliwie przywitała się ze mną werbalnie używając zwrotu: „Dzień dobry! Czy ma Pan Kartę Auchan?"” oraz nawiązała kontakt wzrokowy. Dałem jej niewyliczoną kwotę, gdy powiedziała ile muszę zapłacić. Powiedziała kwotę reszty dla mnie i wraz z paragonem dała mi ją do ręki. Pożegnała się serdecznie i zaprosiła do ponownych zakupów. Wyszedłem ze sklepu ok godz 17:38.