Opinia użytkownika: Artan
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Pracownicy udzielają sprzecznych, błędnych informacji. Widać nieznajomość własnych Regulaminów. W zależności od miejsca są rzeczy które można zrobić w jednym miejscu, których nie można zrobić w drugim mimo iż dotyczą tej samej sprawy - WYPOWIEDZENIA! Mianowicie chcąc złożyć takowe na infolinii dowiedziałem się iż mogę to zrobić w formie zeskanowanego załącznika z odręcznym podpisem - co mija się z prawdą. Kierownik Salonu Play(Świętojańska) stwierdził, że w Biurze to nie można takiego dokumentu przyjąć, a już na pewno nie na "mojej" kartce. To musi być firmowy druk. Zatem dostałem firmowy druk, ale trzeba pocztą listem poleconym wysłać. Jakim zdziwieniem było, gdy idąc do kolejnego Biura (Starowiejska) można było wypowiedzenie przyjąć, bez najmniejszego problemu. Czyżby inny Play? Co na to Regulamin Świadczonych Usług ? No właśnie, ale który bo jest ich kilka... Z Play`em wszystko dobrze, do czasu. Bezkonkurencyjna oferta, przystępne ceny, niskie rachunki. Zgadza się do czasu, do czasu pierwszego błędnego naliczenia i "ekstra" promocyjnych pakietów, których się nie zamawiało, które potem są fakturowane, za które płacisz, bo jak nie to wyłączamy telefon. Oczywiście składajcie reklamację, bo przecież tak można zgodnie z polskim prawem, ale firma Play ma problem z przestrzeganiem ustawowej odpowiedzi na reklamacje. W końcu ustawowe 30 dni to za mało. W dodatku potrafią trzy reklamacje, rozpatrzyć raz negatywnie, raz pozytywnie, raz zasadnie, raz nie... Czyżby na zasadzie "zależy jak leży", jaki dzień miał pracownik korespondencji i reklamacji? Po roku doświadczeń z tą "wylansowaną" firmą nie chcę mieć nic wspólnego. Cieszę się, że moje wypowiedzenie będzie skuteczne z końcem kwietnia. Dlatego też, szczerze odradzam no chyba, że wysyłanie reklamacji, ciągła korespondencja z Play to Twoje hobby:)