Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Przyszedłem do salonu Plusa w celu kupienia startera internetu bezprzewodowego na kartę, w celu wypróbowania zasięgu. Chaciałem dowiedzieć się również o ofercie na abonamenty internetowe i telefoniczne, dość sporo pytań. Wszedłem do lokalu salonu i rozglądałem się za wolnym stanowiskiem obsługi, jednak wszystkie były zajęte. Pokrążyłem po lokalu i wziąłem kilka ulotek, niestety najprawdopodobniej nie wyglądałem na "dzianego klienta" ponieważ nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Zgaszony wyszedłem z salonu, ponieważ nie mogłem czekać więcej ze względu na autobus. Jeżeli ktoś poinformowałby mnie, że muszę poczekać na ovsługę i zapewni mnie, że załatwię swoją sprawę, wówczas poczekałbym na kanapie an swoją kolej.