Opinia użytkownika: Bartosz_330
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Mam Tmobile jako kartę dodatkową. Włączyłem sobie pakiet minut i przez przypadek w ciemno na stronie zarządzania kontem wcisnąłem opcję zmiany taryfy, co zazwyczaj konczy się kasowaniem opcji wykupionych dodatkowo. Zareagowałem szybko dzwoniąc na infolinię T-mobile w celu uzyskania pomocy poprzez blokadę zmian na koncie, bo jak wiadomo szkoda tracić kasę za swoją nieuwagę, szczególnie jak można coś w tej kwestii zmienić. Po dodzwonieniu się na infolinię i przekazaniu sprawy telemarketerowi otrzymałem informację, że niestety nic się nie da zrobić. Powiedziłem no cóż muszę na przyszłość uważać, gdy będę zalogowany na koncie internetowym. Następnego dnia chciałem znów wykupić pakiet, lecz co się okazało nie doszło do żadnych zmian na koncie. ja niepotrzebnie doładowałem telefon. Gdyby konsultant poinformował mnie wcześniej, że opcja, którą włączyłem nie mogła dojść do skutku ze względu na jej przeterminowanie, nie musiałbym niepotrzebnie doładowywać konta i śmiało dzwonić to tu to tam :).