Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W salonie Plusa była to moja druga wizyta w małym odstępie czasowym, z czego dopiero ta druga przyniosła oczekiwany rezultat. Miałam jedno i nieskomplikowane pytanie. W salonie podłoga była czysta, gabloty także, znajdowały się tam dokładnie trzy, w których było po 12 urządzeń w każdej. Drzwi oraz witryny sklepu także wyglądały odpowiednio. Po wejściu zauważyłam, że znajdują się tam dwa biurka, a za nimi jest dwóch pracowników w eleganckich i schludnych koszulach, obydwaj panowie mieli identyfikatory z imieniem i nazwiskiem. Obydwaj panowie powitali mnie i niemal równocześnie, oraz od razu zapytali w czym mogą pomóc. Skierowałam się do pana, który siedział bliżej wejścia i dodatkowo miał na identyfikatorze napis " kierownik" . Pan bardzo konkretnie i wyczerpująco udzielił odpowiedzi na moje pytanie umiejętnie wplatając w to prezentację oferty odpowiedniej dla mnie. Zaproponował mi także darmowe 7-dniowe testowanie bezprzewodowego internetu i wyjaśnił warunki na jakich by się to odbywało. Na koniec wręczył mi ulotkę, oraz wizytówkę salonu. Bardzo fachowa i rzeczowa obsługa. To lubię.