Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Molton
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy karty LOJALNOŚCIOWEJ sieci sklepów z odzieżą damską MOLTON. Podczas zakupów w tym sklepie przy finalizacji transakcji zaproponowano mi wypełnienie krótkiego formularza z danymi potrzebnymi do założenia karty lojalnościowej. Karta jest wykonana z dobrej jakości plastiku ma ciekawe wzornictwo, dobrze wytatuowany numer i wygląda bardzo elegancko. Jest zapakowana w ciekawą kopertę rozkładana koloru szarego. Ale już białe litery na tej kopercie z opisem zasad działania karty nie wyglądają ani tak estetycznie ani czytelnie. Natomiast zasada, że na konto klienta wpływa 10 % wartości paragonu i wówczas 1 zł to 1 pkt to jak się weźmie kalkulator to nie jest to jakaś wielka bonifikata. Co więcej zbieranie punktów odbywa się tylko przy zakupie towarów w pierwszych cenach czyli przed obniżkami, wyprzedażami. Zbieranie punktów nie dotyczy też odzieży ze specjalnych akcji promocyjnych. Natomiast według opisu zawartego w kopercie to:" Realizacja wpływów z konta również odbywa się w pierwszych cenach". No cóż karta estetyczna i nowoczesna, ładnie zapakowana, dokładny u rzetelny opis szkoda, że graficznie kolor drugu odbija się od papieru lekko świecącego i jest to trudne do czytania. No i jak dla mnie korzyści prawie żadne.