Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adam_648

Dotycząca firmy: CTDI Poland SP. z o.o.

Treść opinii: O istnieniu takiego serwisu dowiedziałem się w dniu 13-03-2012 za pośrednictwem salonu ORANGE. w dniu 02-03-2012 oddałem do salonu służbowy telefon w ramach gwarancji . Co mówiła Pani z salonu nie jest w ogóle istotne z uwagi na to, że zaczęła pracę od niedawna i niebyła dokładnie w temacie zorientowana. Porównując z salonem PLAY tu naprawa trwała od piątku do czwartku. Telefon z Play miał 20 miesięcy a z ORANGE 12 miesięcy. Myślałem, że i tym raze3m tak będzie. Zacząłem się nawet niecierpliwić, że tak długo bez informacji. W dniu 13-03-2012 zadzwoniła do mnie Pani z salonu ORANGEO i powiedziała, że naprawa się wydłuży bo serwis musiał zamówić części i tyle. Czekaj sobie ile chcesz. Zdenerwowała mnie ta całą sytuacja więc udałem się do serwisu w celu zmotywowania personelu salonu do uzyskania informacji , kiedy mogę się spodziewać telefonu. W salonie uzyskałem nr telefonu do serwisu a Pan z salonu powiedział, że może zadzwonić do serwisu sam i dowiedzieć się kiedy telefon będzie naprawiony. Stwierdziłem, że ja zrobię to lepiej z większym zaangażowaniem. Postanowiłem najpierw skorzysta z strony www sugerując się informacja z infolinii. Napisałem e-mail o godzinie 19:22. Do 12 godziny następnego dnia nie otrzymałem, żadnej informacji. Postanowiłem zadzwonić. W rozmowie z konsultantem wylałem swoje żale. Konsultant powiedział mi tyle, że oczekiwanie na części potrwa do 01-04-2012 i oni nie są w stanie tego przyśpieszyć. Niby komuna zniknęła z naszego życia raz na zawsze ale czy na pewno. Ile trzeba się naprodukować aby otrzymać prostą informację. Proszę Pana sprzęt będzie Pan miał 30 marca bo musieliśmy zamówić części i nie jesteśmy w stanie przyspieszyć sprowadzenia części bo jest to od nas niezależne. Tak informacja na pewno by mnie zadowoliła, z uwagi na to, że musiałem jechać do salonu, pisać e-mail i dzwonić. Więcej wyobraźni Panowie konsultanci, serwisanci i inni, którzy maja do czynienia z obsługa klienta. Staraj się dbać o dobre imię własne i firmy to da Wam wymierne korzyści w postaci braku telefonów od niezadowolonych klientów. Odpowiedź na e-mail przyszła po rozmowie telefonicznej.