Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Będąc w okolicy zajrzałam przypadkiem do tego sklepu, bo lubię robić zakupy w innej filii Polo Marketu. Po wyjściu jednak była mocno niezadowolona i raczej tam już nie wrócę. Sklep ma dość duże pomieszczenie, ale jest w nim strasznie ciasno. Wszędzie naustawianych jest pełno produktów, nawet na środku między głównymi półkami sklepowymi. To tak skutecznie utrudnia przechodzenie, a raczej przeciskanie się, zwłaszcza gdy jest dużo klientów w sklepie. Kiedy weszłam do sklepu był spory ruch i nawet nie było koszyków zakupowych przy wejściu, nie miałam więc w co włożyć zakupów i wszystkie produkty nosiłam w rękach. Nie muszę dodawać, że nie pomagało mi to w robieniu zakupów. Ogólnie zarówno na sklepie, jak i na samych półkach panował lekki chaos, nieporządek i zamieszanie wśród produktów. Na terenie sklepu zauważyłam kilka osób z personelu, które coś tam układały na półkach, ale sprawiały wrażenie zupełnie nie zainteresowanych swoją pracą. Na ich twarzach widać było przymus z jakim wykonywały swoje zajęcie. Podobnie było z panią przy kasie. Dla klientów była niemiła, nie utrzymywała z nikim kontaktu wzrokowego i odzywała się niegrzecznie do niektórych klientów. Miałam wrażenie, że jest zła, że musi obsługiwać tylu klientów i nie może zrobić sobie przerwy. W dodatku prowadziła obsługę w dość powolnym tempie, przez co kolejka była strasznie długa. Jedynym pozytywem całej tej wizyty było kilka fajnych promocji na święta. W ofercie były np. wiklinowe koszyczki wielkanocne w cenie 12,99 zł i palemki za jedyne 2,99 zł. Na półce sklepowej był ich bardzo duży asortyment, w różnych fasonach i naprawdę było w czym wybierać. Muszę przyznać, że produkty te były dość wysokiej jakości i bardzo ładnie się prezentowały, dlatego też bez zastanowienia kupiłam je.