Opinia użytkownika: Klaudia_150
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Do banku udałam się po drodze aby wypłacić pieniądze z konta osobistego. Byłam tam pierwszy raz i nie mogę powiedzieć, abym była zadowolona. W banku było 2 obsługujących oraz jedna klientka - starsza pani, która głośno wyrażała swoje niezadowolenie z powodu ubezpieczenia na życie, które podpisała tydzień wcześniej biorąc kredyt nieświadomie. Kobieta oskarżała obsługującą panią, że ta nic nie wspominała o żadnym ubezpieczeniu na życie, tłumaczyła, że go nie potrzebuje i nie chce, ponieważ posiada już od dawna w innej firmie. Oboje pracownicy zignorowali mnie totalnie, bardzo nieprzyjemnie zarzucali swojej klientce, że przecież wie co podpisywała, kłócili się z nią i nie potrafili wyjaśnić, dlaczego kazali podpisać jej to ubezpieczenie oraz jak może z niego teraz zrezygnować. Cała sytuacja wybiła mnie z rytmu i po bezczynnym siedzeniu przez prawie 10 minut i czekaniu na obsłużenie poprostu zrezygnowałam i wyszłam z banku. Nie polecam i do tego oddziału napewno nie wrócę.