Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Udałem się do marketu, by kupić klosz do lampy. Przy wejściu do marketu, na specjalnym stanowisku, trwała akcja promocyjna do programu lojalnościowego. Postanowiłem się zapisać. Stanowisko jednak było chwilo nieczynne (nie wiem, z jakiego powodu), ale pracownik marketu zaprowadził mnie na salę sprzedaży, gdzie w innym miejscu mogłem dokonać zapisu. Od razu też otrzymałem kartę programu "DOM". Następnie mijając alejki, kierowałem się do stoisk z oświetleniem. W całym markecie było czysto i jasno. Widziałem wielu pracowników obsługi, którzy rozmawiali z klientami. Na stoisku z oświetleniem od razu skierowałem swoje pytania do pani z obsługi. Była życzliwa i kompetentna. Niestety poszukiwanego przeze mnie klosza nie było, ale zaproponowano mi, że zostanie zamówiony u producenta. Całość opracji trwała około 5-6 minut. Udało się zamówić potrzebny mi klosz, ale niestety czas oczekiwania będzie wynosił ponad miesiąc! Sądzę jednak, że nie jest to zależne od pracowników marketu. Otrzymałem blankiet do zaplaty zamówienia, z którym udałem się do kasy. Było czynnych kilka kas, przy których kolejki były kilkuosobowe. Zapłaciłem za zamówienie, mając nadzieję, że za miesiąc będę mieć zamówiony klosz.