Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Miałem ostatnio drobne zapytanie w związku z usługami bankowymi. Ze względu na fakt, iż nie mogłem wybrać się do oddziału postanowiłem zadzwonić na infolinię. Stosunkowo szybko odebrała konsultantka, przedstawiła się i spytała, w czym może pomóc. Na początku rozmowy wydawało mi się, że połączenie jest zrywane ( brak jakichkolwiek dźwięków), ale później wszystko było już w porządku. Przedstawiłem jej mój problem bardzo dokładnie a przynajmniej tak mi się wydawało. Niestety odpowiedź, jaką otrzymałem dotyczyła innej sytuacji. Byłem jednak cierpliwy gdyż wiedziałem, że moje zapytanie jest nietypowe i postanowiłem jeszcze raz wytłumaczyć sytuację. Po krótkiej chwili otrzymałem odpowiedź na moje pytanie. Podziękowałem za rozmowę, pracownica spytała czy może jeszcze w czymś mi pomóc. Po mojej odpowiedzi i podziękowaniach za informację zakończyłem rozmowę. Słów kilka o plusach i minusach. Plusem jest niewątpliwie szybkość otrzymania informacji zwrotnej. Mimo pomyłki po pierwszym zapytaniu, szybko dostałem satysfakcjonującą mnie odpowiedź. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był bardzo krótki. Chciałem również podkreślić, iż pracownica była bardzo miła. Za każdym razem, gdy szukała informacji wyciszała rozmowę i dziękowała, za cierpliwość. Jeśli chodzi o minusy to jednym dużym minusem był fakt, iż musiałem na początku połączenia wybierać tonowo numery by połączyć się z odpowiednim działem. W dobie telefonów dotykowych jest to niezwykle uciążliwe i niepraktyczne rozwiązanie. Firmy powinny poważnie zastanowić się nad zmianami w tym obszarze. Moja ocena wynika z faktu, iż w szybkim czasie uzyskałem odpowiedź na moje zapytanie a kontakt z pracownicą był miły i kulturalny.