Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Kilka dni temu odwiedziłam sklep PEPCO, jeszcze kilka miesięcy temu sama byłam jego pracownikiem.Jednak wchodząc teraz do tego sklepu jako klient, dopiero teraz zrozumiałam jak się czuli klienci robiący zakupy w opisywanym sklepie. Na wstępie wchodząc do sklepu, nie ma reakcji personelu na klienta, pracownica stała tyłem do wejścia, jednak słysząc że ktoś wchodzi nawet nie zareagowała.Wygląd sklepu wizualnie,wyglądał dobrze,pomijając kurz znajdujący się na regałach i kostkach od manekinów.Przemieszczając się w głąb sklepu dostrzegam kierownika,na którego patrząc od razu wyczuwa się niechęć do klienta,po jej wzroku jakim mierzy klienta (w tym się akurat wiele nie zmieniło odkąd tam pracowałam). Na sklepie dostrzega się braki personelu.Pytając czy dostali nowy towar na dzieci w odpowiedzi słyszę że muszę przejść do regału dziecięcego i sprawdzić bo chyba coś nowego w towarze przyszło,żaden z pracowników nawet się nie pofatygował żeby mi pomóc.Gdy podchodzę do kasy z zakupionym towarem, dopiero wówczas jestem zauważona i kasjerka mówi dzień dobry,w miarę sprawnie mnie obsługuję,jednak muszę się upomnieć o reklamówkę. Jestem żegnana szybkim do wiedzenia.